При заплащане в брой при доставка, се използва услугата Пощенски паричен превод (ППП). В този случай, ще получите фискален документ (Разписка за пощенски паричен превод*) от СПИДИ АД или Лео Експрес, като лицензирани пощенски оператори за извършване на Пощенски парични преводи, по смисъла на Закона за пощенските услуги. Запазете фискалния документ, който замества касовата бележка като доказателство за извършеното плащане!
В случай, че не сте го запазили, може да получите копие на документа от куриерската фирма. За целта е необходимо да го изискате лично от най-близкия техен офис.
За контакт с куриери вижте тук:
https://www.transpress.bg
https://www.speedy.bg/bg/contact-us
https://www.evropat.bg/offices
*Разписката за пощенски паричен превод (съгласно чл. 3, ал. 1 от Наредба № Н-18 от 2006 г. от Министерството на финансите) служи за отчитане на продажби на стоки или услуги, както касова бележка.
Ако сте приели пакета в повреден вид и имате съставен протокол от куриерската фирма, моля свържете се с нас като сигнализирате тук.
Важно е да знаете, че замяна на уред с транспортен дефект с нов се извършва на базата на издаден констативен протокол за увредена пратка.
Ако сте приели повреден пакет, а нямате съставен протокол от куриерската фирма, моля възможно най-бързо да се свържете или посетете офиса на куриера, извършил доставката на уреда, и изискайте да Ви издадат документа.
След като разполагате с документа се свържете с нас като сигнализирате тук.
Ако според Вас, уреда не функционира правилно
Какво трябва да знаете, за да направите процедурата за оплакване лесна и приятна:
Когато се оплаквате за продукти, обхванати от гаранцията на производителя, препоръчваме директен контакт с оторизиран сервизен център за Вашия град и/или да позвъните на националния телефон за сервизно обслужване. От тях получавате най-добрата помощ и техническа поддръжка. Това е най-бързият начин без посредничеството на магазина.
Важно е да знаете:
· Сервизът ще Ви изиска гаранционната карта на уреда, както и платежния документ, с който сте го закупили (разписка за пощенски паричен превод).
· Срокът за приключване на рекламацията е до 30 дни от датата на приемане на уреда за ремонт.
За всякакви въпроси може да се свържете с оторизирания сервиз във Вашия град .
В случай, че желаете съдействие от нас, моля попълнете този формуляр.
Оставаме на разположение!
Моля, попълнете формуляр Рекламация тук.
За да върнете стоката моля попълнете Формуляр за връщане на стока или използвайте стандартният формуляр за отказ съгласно приложение № 6 .
На основание чл. 50 от ЗЗП потребителят има право да върне поръчания уред в срок от 14 дни след получаването. Повече информация ще намерите в Общи условия.
Важно е при връщане на продукт той да бъде в състояние, в което може да се продаде като нов, т.е.:
По време на срока, в който имате право да върнете стоката, можете да я разглеждате и да боравите с нея, но трябва да полагате необходимата грижа. Не е проблем да я изпробвате, както в магазин, но не и да я ползвате!
Например, ако си купите прахосмукачка, можете да я включите в електрическата мрежа, за да направите проверка (т.е. можете да я пробвате), но ако я използвате, за да чистите с нея, тя вече няма да е в ново състояние.
В случай, че сте изпробвали стоката различно от необходимото (за да установите естеството, характеристиките и доброто ѝ функциониране) заплатената сума няма да бъде възстановена в пълен размер.
Не можете да върнете запечатани стоки, свързани с хигиената или защита на здравето, ако сте ги разпечатали след доставката им.
За да върнете стоката моля попълнете Формуляр за замяна на стока.