Моля, виж ТУК
Регистрацията не е задължителна.
Можеш да направиш поръчка и без регистрация (попълваш само 4 полета), но в този случай няма да можеш да проследиш направените поръчки в личния си профил, да запазиш много адреси за доставка, да виждаш история на поръчките, да запазиш продукти в „Любими“.
Тези функционалности можеш да използваш само ако си създал личен профил чрез регистрация.
При поръчка за онлайн покупка по телефон е нужно да ни предоставиш телефон за връзка, име, email и точен адрес за доставка.
Да. Можеш да анулираш поръчка, като се обадиш на някои от посочените телефони или през формата за контакти.
Поръчани стоки чрез онлайн магазин Техника.БГ - www.technika.bg - се доставят в срок от 1 до 3 работни дни, след потвърдена поръчка. За уреди по заявка срокът за доставка е до 30 календарни дни.
Отвори и прегледай пратката пред куриера за транспортен дефект /счупване или одраскване/.
Ако установиш такъв, незабавно изготви констативен протокол за увредена пратка съвместно с куриера. След това той ще си вземе обратно уреда, а ние ще ти доставим друг.
Към уреда трябва да намериш:
При доставка, имаш възможност и право да извършиш преглед на място. Провери съдържанието и опаковката на пратката! Отвори опаковката на пратката в присъствието на куриера и се увери, че получаваш това, което си поръчал в цялостен, неповреден вид! Ако след отварянето на пратката забележиш, че продуктът не е в перфектно състояние и има следи от удар, драскотини или друг вид естетически нередности не приемай пакета! Ако все пак си приел пакета в повреден вид, но има съставен протокол, с който можеш да докажеш, че в този вид си го получил, моля, свържи се незабавно с нас, за да можем да заменим възможно най-бързо продукта за нов.
Внимание! Ако не бъде изготвен протокол за щети / констативен протокол в присъствието на куриера при получаването на пакета се губи възможността за подаване на оплакване за установени щети при доставката.
Можеш да платиш в брой на куриера при доставката, с карта, по банков път срещу предварително издадена фактура от нас или на изплащане чрез ПБ Лични Финанси, УниКредит Кънсюмър Файненсинг или ТИ БИ АЙ Банк.
Можеш да закупиш стоки на изплащане чрез ПБ Лични Финанси, УниКредит Кънсюмър Файненсинг или ТИ БИ АЙ Банк.
При наложен платеж плащаш на куриер при доставка и получаваш от куриера разписка за пощенски паричен превод.
Разписката за пощенски паричен превод (съгласно чл. 3, ал. 1 от Наредба № Н-18 от 2006 г. от Министерството на финансите) служи за отчитане на продажби на стоки или услуги, както касова бележка.
Преди да финализираш поръчката, в полето „Желая фактура“ маркирай „Да“, след което попълни данните си. Виж повече ТУК.
Ако след като си регистрирал своята поръчка си установил, че въведените данни не са коректни и желаеш да бъдат променени по някакъв начин (на фирма, смяна на телефон или име) е необходимо само да се свържеш с нас тук: https://technika.bg/form/3/kontakt.html.
Важно е да знаеш, че промяна по фактурата може да бъде направена най-късно до 5 (пет) работни дни.
На основание чл. 50 от ЗЗП потребителят има право да върне поръчания уред в срок от 14 дни след получаването. Повече информация ще намерите в Общи условия .
Важно е при връщане на продукт той да бъде в състояние, в което може да се продаде като нов, т.е.:
По време на срока, в който имаш право да върнеш стоката, можеш да боравиш с нея, но трябва да полагаш необходимата грижа. Не е проблем да я изпробваш, както в магазин, но не се препоръчва да я ползваш!
Например, ако си купиш прахосмукачка, можеш да я включиш в електрическата мрежа, за да направиш проверка (т.е. можеш да я пробваш), но ако я използваш, за да чистиш с нея, тя вече няма да е в ново състояние. Не е желателно стоката да бъде употребявана през тези 14 дни!
В случай, че си изпробвал стоката различно от необходимото (за да установиш естеството, характеристиките и доброто ѝ функциониране) е възможно заплатената сума да не бъде възстановена в пълен размер.
Не можеш да върнеш запечатани стоки, свързани с хигиената или защита на здравето, ако си ги разпечатал след доставката им.
За да върнеш стоката трябва да ни уведомиш предварително.
Сумата ще ти бъде възстановена в срок до 14 дни след като получим обратно продукта в нашия склад. Парите ще бъдат преведени по банковата сметка, която си посочил във формуляра или по начина по който си заплатил към нас. Ако си заплатил чрез карта, стойността ще ти бъде върната на картата, с която си платил.
Ако продуктът се развали, препоръчваме ти да се свържеш първо директно със съответния оторизиран сервиз.
Списък на сервизните бази можеш да намериш: ТУК.
Ако решиш да се свържеш с нас и да върнеш повредения продукт в нашия централен склад, от където ще бъде изпратен в съответния оторизиран сервиз, трябва да имаш предвид, че времето за поправка може да се удължи.
На продуктовата страница, долу в дясно от снимката на даден продукт, с натискането на „Оцени продукта“ можеш да оцениш или напишеш ревю. Благодарим ти за мнението!
- Ако си изгубил фактура, която сме ти издали, достатъчно е да се свържеш с нас на тел.: 0898 90 59 59 или на имейл info@technika.bg и ще ти предоставим нейно копие.
- Ако си изгубил своя платежен документ („разписка за пощенски паричен превод“), който куриерът ти е издал при доставка, негово копие може да получиш от куриерската фирма доставила пратката. За целта е необходимо да го изискаш лично от най-близкия офис на куриерската фирма.
- Ако си изгубил гаранционната карта на уреда, за съжаление няма как да окажем съдействие. Моля, съхранявайте документа отговорно и имайте предвид, че при изгубена гаранционна карта няма възможност за възстановяването й.