Какво трябва да знаете, за да направите процедурата за оплакване лесна и приятна:
Когато се оплаквате за продукти, обхванати от гаранцията на производителя, препоръчваме директен контакт с оторизиран сервизен център за Вашия град и/или да позвъните на националния телефон за сервизно обслужване. От тях получавате най-добрата помощ и техническа поддръжка. Това е най-бързият начин без посредничеството на магазина.
Важно е да знаете:
· Сервизът ще Ви изиска гаранционната карта на уреда, както и платежния документ, с който сте го закупили (разписка за пощенски паричен превод).
· Срокът за приключване на рекламацията е до 30 дни от датата на приемане на уреда за ремонт.
За всякакви въпроси може да се свържете с оторизирания сервиз във Вашия град .
В случай, че желаете съдействие от нас, моля попълнете този формуляр.
Оставаме на разположение!