Сравни
0 Количка
Категории

Ако според Вас, уредът не функционира правилно

 

Какво трябва да знаете, за да направите процедурата за оплакване лесна и приятна:


Когато се оплаквате за продукти, обхванати от гаранцията на производителя, препоръчваме директен контакт с оторизиран сервизен център за Вашия град и/или да позвъните на националния телефон за сервизно обслужване. От тях получавате най-добрата помощ и техническа поддръжка. Това е най-бързият начин без посредничеството на магазина. 

 

Важно е да знаете:

·         Сервизът ще Ви изиска гаранционната карта на уреда, както и платежния документ, с който сте го закупили (разписка за пощенски паричен превод).

·         Срокът за приключване на рекламацията е до 30 дни от датата на приемане на уреда за ремонт.  

 

За всякакви въпроси може да се свържете с  оторизирания сервиз във Вашия град .

 

 

В случай, че желаете съдействие от нас, моля попълнете този формуляр.

Оставаме на разположение!

0